Gutenberg a avut întotdeauna în vedere aspectele promovării tineretului și culturii în limba germană. Dorința de a stabili contacte internaționale și de a câștiga experiență prin proiecte care se concentrează în principal pe promovarea tinerilor într-un context european a fost întotdeauna prezentă.
Prin acest demers a apărut ideea proiectului „International Media Days”.
Am ales referința orientată către mass-media deoarece suntem conștienți de influența enormă a mass-media asupra tinerilor de astăzi și dorim să o supunem unei analize amănunțite și obiective.
Abordarea rolului mass-media în societatea actuală ar trebui să le ofere tinerilor șansa de a deveni pe deplin conștienți de importanța informației și dezinformării. Subiectul „anti-discriminare” va fi în centrul atenției, iar mass-media va sta ca un vehicul pentru toate analizele în acest context.
Date de bază
- Perioadă: – 8 august 2015 – Germania / 9 – 15 august 2015 – România
- Locație: Germania (Centrul de Studii Dachau) / România (Baru Mare, raionul Hunedoara)
- Taxă de participare: 150 euro (acoperă toate costurile pentru cazare și masă, sunt incluse și costurile de transport din Cluj-Napoca și înapoi)
- Numărul de participanți: 20 (10 din Germania și 10 din România)
- Termen limită de înscriere: iunie 2015
Participanții trebuie să aibă cel puțin 16 ani.