Ateliere liceeni Cluj-Napoca

Competențe cheie pentru liceeni – raport de activitate

Competențe cheie pentru Liceeni este un proiect educațional care se desfășoară în perioada august 2020 – iulie 2021 și este organizat de Asociația Gutenberg – Organizația studenților vorbitori de limba germană și finanțat prin programul Corpului European de Solidaritate, al Comisiei Europene. Activitățile proiectului se desfășoară sub formă de ateliere de formare, utilizând metode non-formale …

Competențe cheie pentru liceeni – raport de activitate Read More »

Training Of Online Trainers - Facilitare și predare online

Facilitare și predare online

Dacă procesul de predare online este structurat corect, și este realizat într-un mod interactiv și interesant, atunci faptul că educația este făcută online sau offline nu mai contează. Tehnologia și copiii Copiii de azi s-au născut și cresc în generația digitală. Sunt obișnuiți să urmărească videoclipuri, să caute răspunsuri online și să preleveze digital informații …

Facilitare și predare online Read More »

Evaluare cursuri online – 3 platforme de evaluare și recomandări

Odată cu mutarea învățâmântului la distanță, concepte, precum educația online, instrumente digitale de predare, evaluare cursuri online au început să fie unele dintre cele mai căutate și nu doar în România, ci și la nivel mondial. Acest lucru este cauzat de virusul Covid-19, care a „închis” în case milioane de oameni. Necesitatea organizării cursurilor online …

Evaluare cursuri online – 3 platforme de evaluare și recomandări Read More »

Feedback-ul în educația digitală – 4 metode de feedback

Feedback-ul este mijlocul prin care profesorul poate primi părerea legat de o activitatea pe care a susținut-o sau un lucru pe care l-a realizat. Acesta este foarte important pentru ca persoana care îl primește să își îmbunătățească performanțele din viitor.  Având în vedere că în ultimele câteva luni orele s-au desfășurat online a fost foarte …

Feedback-ul în educația digitală – 4 metode de feedback Read More »

Gamification în educație – cum este văzut în România?

Prin gamification se înţelege procesul de adăugare de mecanici regăsite în jocuri, în împrejurimi care nu sunt relatate jocurilor, cum ar fi un website, o comunitate online, în sistemul managerierii educaţiei ori în business. Scopul gamification-ului este de a creşte participarea la activităţi, de a  face mai uşoară interacţiunea dintre participanţi, angajaţi şi parteneri, pentru …

Gamification în educație – cum este văzut în România? Read More »

Cele 6 etape ale unei sesiuni de training

Urmărirea și respectarea absolută a etapelor de susținere a unei sesiuni de training este esențială pentru un workshop organizat și cu rezultate pozitive. Despre importanța structurii Conform site-ului Wikipedia, conceptul de training se referă la dezvoltarea abilităților și cunoștințelor individului, necesare îndeplinirii mai eficace a unor sarcini sau a procesului de evoluție personală. În urma …

Cele 6 etape ale unei sesiuni de training Read More »